samarabelieber

Alla inlägg under augusti 2012

Av samara - 31 augusti 2012 11:45

Hej nu är jag i omklädningsrummet o är tvungen att läsa om hälsa.jag är inte med och om man inte är det så måste man läsa.men dom här kläderna har jag på mig.

Av samara - 31 augusti 2012 07:44

Hej jag kunde inte blogga igår för bloggplatsen dampade så det gick inte att blogga,men aja.igår var det tråkigt på skolan dom vanligt.o idag har vi gympa men jag ska inte vara med för jag är jätteförkyld.men på lunchrasten lägger jag upp dagens outfit om jag hinner.

Av samara - 30 augusti 2012 08:18

Hej just nu sitter jag i bussen på väg till skolan.jag hann inte skriva igår så.men jag skriver kanske sen vet inte om jag hinner.

Av samara - 29 augusti 2012 13:03

hej nu ska jag ha engelska så det får bli ett kort inlägg men jag har haft svenska,matte och så har vi precis haft lunch det var nån äcklig mat.men nu måste jag sluta jag skriver kanske sen;)

Av samara - 28 augusti 2012 15:08

nu är jag hemma och ska bara slappa lite och nästan inte göra nånting.idag hade vi so och tyska på skolan och tyskan var jätte tråkigt,och sen hade vi en timme ingenting så vi gjorde läxorna men när man var klar med det så fick man göra vad som hellst,då ville jag o några fler dansa men när vi skulle börja så kom läraren ut och sa att vi inte fick det längre så då satt vi bara och läste.men jag KANSKE bloggar sen.hejdå:D

so

Av samara - 28 augusti 2012 09:29

Tjena nu har jag en liten rast så jag kan inte skriva mycke men här är kläderna som jag har på mig.hörs sen

Av samara - 28 augusti 2012 07:49

Hejsan förlåt att jag inte bloggade igår men i bilen var Internet för långsamt och när jag kom hem så åt jag sen duschade och sen gick jag o la mig.men idag så har vi först so och nån gång under dagen har vi tyska och jag seriöst hatar tyska så det blir nog inte så kul.idag vaknade jag 6.20 av att jag mådde as illa så jag tvivlade om jag skulle till skolan men jag ska ändå dit.men jag bloggar kanske sen på lunchen. 

Av samara - 27 augusti 2012 17:07

Tjena nu sitter jag i bilen och ska åka till arbrå för att spela match.jag är as förkyld men måsta vara med så jag får nog göra mitt bästa.innan skolan slutade så fick 7,8 och nian titta på film.filmen hette tusen gånger starkare,jag tyckte att den var sådär;) men jag bloggar kanske på hemvägen eller när jag kommer hem fast jag kommer hem typ klockan 10 och då ska jag äta och duscha så jag har ingen aning om jag hinner.hejdå:)

Presentation


hej jag är en för det mesta glad och livlig tjej på 13 år. i min blogg kommer du kunna läsa om min vardag och även om mina intressen som t.ex justin bieber,dans,fotboll,musik osv.jag hoppas att ni kommer gilla min blogg:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards