samarabelieber

Alla inlägg under oktober 2012

Av samara - 31 oktober 2012 14:48

tjabba idag har jag inte dans så jag ska bara vila lite och försöka baka halloween muffins vilket inte kommer gå så bra men jag ska försöka iaf;) idag har jag gjort typ ingenting så,men nu ska jag baka så önska mig lycka till;)hörs sen<3

Av samara - 30 oktober 2012 19:02

tjabba nu är det andra dagen jag har haft dans och imorn har jag inte dans men på torsdag o fredag är det igen:D nu ska jag övninng på 30 situps,30 rygglyft och 30 armhävningar men redan på den första armhävningen kände jag träningsvärk typ överallt:i benen armarna och lite mer ställen;)bjuder på den här bilden just nu:)   och ett litet musik tips här: DJ Got Us Falling In Love, med Oscar Zia från xfactor:) han är fett bra tycker jag:) låten finns på spotify om ni har lust att lyssna;)

Av samara - 30 oktober 2012 10:12

tjabba jag hann inte skriva igår för när jag kom hem så duschade jag åt lite och jag hade fett mycke huvudvärk så jag gick o vila;) men jag kan fortfarande inte lägga upp bilderna men ska försöka att fixa det:) och jag hade beställt en ny bikini och den skulle ha kommit på torsdag den här veckan men kom igår istället så jag ska hämta den precis innan jag åker till dansen så jag är fett glad att jag slipper vänta tills på torsdag:D:D iaf igår på dansen så var det fett kul och vi gjorde en cancer dans för alla som har bröstcancer och ingen tycker nog det är kul med cancer och jag hoppas att alla stödjer dom som har cancer:( idag ska vi göra en till ny dans tror jag men är inte säker.men nu måste jag sluta och jag ska försöka lägga upp bilderna sen eller nu:)<3

Av samara - 29 oktober 2012 09:09

Hej ledsen att jag inte skrev nå mer i lördags eller igår men i lördas när jag hade åkt hem så var jag tvungen att hjälpa till hemma och sen städa hela mitt rum så och igår så gjorde jag lite allt möjligt men hann inte blogga, men idag ska jag dansa från klockan 12.00-16.00 och jag längtar as mycke men jag kommer förmodligen blogga ikväll och då kommer jag lägga ut lite bilder från helgen för det funkar inte just nu så vi hörs ikväll då:):) och nu kom jag på att typ alla har höstlov nu så ha ett bra lov säger jag då:):D<3

Av samara - 27 oktober 2012 09:37

tja:)


igår kväll så hade jag o min kompis as kul,först åkte vi o badade på kvällen och sen titta vi på filmen Jag saknar dig jag hade inte sett den förut och jag tyckte den var fett bra:D sen gick vi o la oss typ klockan halv ett och vi vakna alldeles nyss.  gullig min:S men jag skriver väl sen:)

Av samara - 26 oktober 2012 12:27

tjabba tjena, idag när jag gick till skolan skämdes jag ihjäl för jag var tvungen att bära runt på två väskor:S imorse hade jag hemkunskap fast vi fick inte baka nåt men bara tvätta vilka var jättetråkigt:(:( och sen hade vi bad och det var kul fast jobbigt för på 25 minuter var man tvungen att göra så många banor som möljigt och jag gjorde 44 och nästan alla var omkring 40-50 banor;) nu ska jag ha läxläsning och antagligen ska jag läsa eller jobba på datorn,men efter skolan ska jag hem till en kompis så jag kommer nog inte blogga mer idag:) men det kommer bildbomber imorn eller på söndag:)<3<3

Av samara - 26 oktober 2012 07:09

hej ledsen att jag inte skrev mer igår men var upptagen.på no:n fick vi tydligen inte tillbaks våra prov så vi visste ,inte vad vi hade fått för betyg:(idag är det fredag och då har jag hemkunskap och sen gympa och då ska vi bada:)Sen efter skolan ska jag hänga med en kompis hem för jag ska sova hos henne inatt:)<3 och då på kvällen ska vi bada igen fast inte med våran klass men med våra kompisar;) och sen har vi lov hela nästa vecka=) men vi hörs sen för jag måste packa lite grejor:)<3

Av samara - 25 oktober 2012 06:46

jag tycker att dagarna går väldigt fort:)det känns som om att det var igår skolan började:)idag så har jag matte,no,bild o svenska.jag tror att på no:n kommer vi få tillbaks våra prov som vi gjorde förra veckan och kolla vad vi fick för betyg:S jag kommer inte på nåt mer som jag kan skriva om så vi hörs sen:)

Presentation


hej jag är en för det mesta glad och livlig tjej på 13 år. i min blogg kommer du kunna läsa om min vardag och även om mina intressen som t.ex justin bieber,dans,fotboll,musik osv.jag hoppas att ni kommer gilla min blogg:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards