samarabelieber

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

Förlåt,förlåt o förlåt

Av samara - 8 december 2012 19:33

hej som sagt så förlåt att jag inte har blogga på as länge men jag har varit så himla upptagen med allting men här kommer lite saker som har hänt dom senaste dagarna:


förra helgen: då hade jag dansuppvisning och det gick as bra fast det var lite stökigt o så men när jag dansa så gjorde jag allting rätt så allt gick bra då men nu är det bara skoluppvisningen kvar så det kommer oxå bli spännande.


måndag o tisdag: på måndag så hade jag musikal på skolan och då fick vi reda på vad vi ska dansa till och det kommer bli kul när musikalen är klar:) och sen på kvällen hade jag dans och då var det inte vanlig street men vi som dansar ska var med på en musikal och dansa till den och i måndags då gjorde vi en av danserna vi ska dansa då.

och på tisdag så gjorde jag lika olika grejer;) 'och på tisdags kväll så var jag hos en kompis för hon fyllde år så jag o min mamma var där typ 1 timme eller nåt och då hade jag väldigt kul;)


onsdag o torsdag: i onsdags så hade jag långdag och hann inte heller blogga för jag har knappt några långa raster så jag bara hinner inte blogga.i torsdags skulle jag ha haft dans men våran ledare hade kört ner i diket så det blev ingen dans då.


och igår så hade jag bad på skolan och då fick vi göra en hinderbana som var både jobbig och kul så.och sen när jag kom hem så åkte jag snöskoter en stund och sen titta jag på film.


och idag har jag jobba på en berättelse som måste delas med läraren innan imorn annars får man underkänt i svenska och jag har verkligen kämpa med den för jag är as dålig med att komma på berättelser så.och just nu gör jag typ ingenting så.och imorn ska jag till stan och köpa lite julklappar o såna saker och kanske en klänning till jul oxå:D här är lite bilder oxå            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av samara - 2 januari 2013 14:59

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:7619927681 " ...

Av samara - 2 januari 2013 14:59

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:7619927681 " ...

Av samara - 1 januari 2013 19:05

Gott Nytt År allihopa!:)  jag vet att jag inte bloggar längre men jag har bestämt mig för att lägga ner bloggen:( jag kommer ha kvar den men jag ska starta en hellt ny blogg och jag kommer länka den här. Jag hoppas att ni fortsätter läsa den ändå...

Av samara - 24 december 2012 10:24

God Jul allihopa och jag önskar er en riktig bra dag med era familjer:) Men visst finns det också dom som inte har det så. Alla kanske inte har julklappar eller familj. Eller nån god mat eller ens en riktig säng.Så för vissa kan jul vara en svår tid ...

Av samara - 20 december 2012 08:13

Hej idag är det sista skoldagen innan jullov:) idag ska vi bara vara med klassen o fika och sådär;) just nu sitter jag i bussen på väg till skolan och smsar lite med en kompis:) men nu måste jag sluta med jag skriver väl sen;)<3 ...

Presentation


hej jag är en för det mesta glad och livlig tjej på 13 år. i min blogg kommer du kunna läsa om min vardag och även om mina intressen som t.ex justin bieber,dans,fotboll,musik osv.jag hoppas att ni kommer gilla min blogg:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards