samarabelieber

Alla inlägg under september 2012

2a

Av samara - 25 september 2012 15:43

vi kom tvåa i dragkampen och så slog vi niorna vilket är jättesvårt så jag är fett glad även om vi kom tvåa:D

Men nyss så bytte jag kläder för dom var alldeles sandiga så det var nödvändigt.men snart ska jag väl äta nåt kanske eller nåt.  glad tjej här då:)

Av samara - 25 september 2012 12:34

nyss åt jag mat o det var nån äcklig korv o potatis mos men jag åt bara för jag var hungrig så..

men snart ska jag ha läxläsning så kan inte skriva nå mer;) skriver sen

Av samara - 25 september 2012 10:18

ja då sitter man på världens längsta lektion den är typ 2 timmar:O vi satt typ bara vid datorerna för vikarien bryr sig ändå inte så.

snart så slutar lektionen och då ska jag har franska och vi har läxa på det men jag kan typ ingenting så hoppas att jag inte får skäll  

men jag skriver väl sen o kanske lägger ut nån bild om jag hinner;)

Av samara - 25 september 2012 07:04

5-kamps finalen idag då:)jag hoppas att vi vinner vilket vi förmodligen inte gör man aja det är ju kul iaf.

knäppte en bild alldeles nyss;)taggad jag är:D  

Av samara - 24 september 2012 18:27

ska snart åka till dansen:D fett taggad!!

imorn ska vi ha final av 5kampen så hoppas att vi vinner:)

idag på skolan hände typ inget kul så.

men jag skriver antingen efter dansen eller imorn för jag är hemma typ 9 o så måste jag duscha o äta o sånt så vet nte om jag hinner:)

Av samara - 24 september 2012 07:34

ja då var det en ny vecka igen.

idag har jag franska,engelska,so och sen datakunskap;) vissa saker är kula men vissa är tråkiga.

idag efter skolan ska jag hem sen äta nåt sen ska vi hämta en kompis och åka till dansen:D kommer bli fett kul ikväll,längtar redan:)


hörs sen

Av samara - 23 september 2012 17:00

ja då har man precis kommit hem från fotbollen.

duschade lite fort för jag orkade inte ta en långdusch så;) vi vann matchen med 3-2 och nästa söndag ska vi spela match mot killarna så då tror jag att vi kommer förlora ärligt talat.

men nu ska jag äta nåt och göra lite annat;D den här bilden knäppte jag nyss.hörs sen eller imorn  

Av samara - 23 september 2012 12:23

tja ska börja blogga igen:D idag har jag säsongens sista fotbollsmatch:(:( måste ge allt jag har idag:) här kommer lite bilder som jag knäppt nyss.jag skriver sen efter matchen;)    

Presentation


hej jag är en för det mesta glad och livlig tjej på 13 år. i min blogg kommer du kunna läsa om min vardag och även om mina intressen som t.ex justin bieber,dans,fotboll,musik osv.jag hoppas att ni kommer gilla min blogg:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards